- Лингвистичка секција као ваннаставна активност и као пројектна настава, мср Марија Запутил и Јагода Жунић
- Дигиталне мапе ума у настави књижевности, Марина Панић
- Зоолексеме као поетички поступак у роману Сеобе Милоша Црњанског [функционални приступ повезивању наставе језика и књижевности], Александра С. Јовановић
- Лепо писање [визуелна писменост у настави], др Јасмина Пивнички
- Роман Доротеј Добрила Ненадића у контексту новог програма наставе и учења, мср Александра Секулић
- Од драмског процеса до исхода [примењени театар], Душан Благојевић
- Рад са надареним ученицима и подршка талентима, Данијела Ковачевић Микић
- Вуков век – Представљање Данице за младе, Данијела Ковачевић Микић
- Представљање дела Владимира Табашевића у наставној пракси, мр Растко Јевтовић
- Како написати занимљив пројекат – размена идеја, мр Маја Анђелковић Шегуљев
- Е-Twinning и настава књижевности, др Лидија Неранџић Чанда
- Аргументативни састав у настави писменог изражавања, мр Тина Поштић
- Вршњачка едукација и укључивање локалне заједнице у обележавање значајних догађаја, Ана Милуновић
- Фреквенцијски речници књижевних дела, мр Зорица Ивановић
- Концептуализација словенског језика и писма у Хазарском речнику Милорада Павића: могућности функционалног повезивања наставе језика и књижевности на додатној настави у средњој школи, мср Стефан Милосављевић
- Без књиге до књиге [ванпрограмски садржаји као мотивација за читање], др Душица Мињовић
- Кључна реч као алатка у интертекстуалном повезивању књижевних дела, др Ружа Перуновић, мр Наташа Будимир
- Традиционални и иновативни видови у тумачењу романа Сеобе Милоша Црњанског, др Вукосава Живковић, мр Валентина Вукмировић Стефановић
- Тематски кругови у настави књижевности за први разред средње школе, Мирјана Грдинић
- Мали принц Антоана де Сент Егзиперија – дигитални час, Сена Вукотић и Филип Вукотића)
Позивамо све реализаторе који нам још увек нису доставили своје презентације да их пошаљу на drustvosj@fil.bg.ac.rs како бисмо их објавили на овој страни.